нєρsi ƒαи

H€PSİ FAN CLUß
 
AnasayfaKapıSSSAramaÜye ListesiKullanıcı GruplarıKayıt OlGiriş yap

Paylaş | 
 

 ahtapot doquran kız

Aşağa gitmek 
YazarMesaj
sarı_şeker
Deli Dolu Adminimiz Princéss Tuğba
Deli Dolu Adminimiz Princéss Tuğba
avatar

Mesaj Sayısı : 304
Yaş : 22
Nerden : İstanbul..xx)))
İsmin ne? : TUGBA
Hepsiden hangisi : Gülçin
Rep Gücü :
100 / 100100 / 100

Kayıt tarihi : 02/09/08

MesajKonu: ahtapot doquran kız   Ptsi Ekim 06, 2008 4:44 pm

14-15 yaşlarındaki bi kızda durup dururken
hamilelik belirtileri başlamış:
Karnı hafiften şişkinleşmiş, kusma nöbetleri
geliyomuş, sabahları yataktan çok zor kalkıyomuş...
Fakat kız annesine ısrarla böyle bi şeyin mümkün
olamayacağını, çünkü hiç bi erkekle bu sonucu
doğuracak kadar yakın temasta bulunmadığını iddia ediyomuş.
Fakat zaman geçtikçe hem karnı büyümeye devam
etmiş, hem de diğer belirtilerde değişiklik olmamış. Annesi, "Bu yaşta...
Allahım, allahım, kepazelik bu" dese de kız hala hamile
olmadığını söylüyomuş. Sonunda anne
küçük bi kasabada yaşıyor olmalarına rağmen çıkacak söylentileri
göze alarak kızını hastaneye götürmüş. Ancak çekilen ultrasondan sonra
kızın inkarlarında samimi olduğu anlaşılmış. Çünkü karnında son derece
büyük boyutlara ulaşmış bi tümör tesbit edilince
şişkinliğin ve diğer belirtilerin asıl sebebi ortaya çıkmış.
Vakit kaybetmeden, apar topar ameliyata alınmış taabi. Doktorlar
rutin kabul edilen bu operasyon sırasında karnı açmışlar ve işte o an
gördükleri manzara karşısında şok olmuşlar. Meğerse tümör
sandıkları şey kocaman bi ahtapotmuş.
Üstelik kıpır kıpırmış da hayvan, yani canlıymış.
Olayın aslı sonradan anlaşılmış. Kız üç-dört ay önce ailesiyle
birlikte okyanus kenarındaki bi kasabada tatil yapmış.
Ahtapot yumurtaları da mikroskobik boyutlarda olurmuş ve bunlardan
doğal olarak okyanus sularında
milyarlarca varmış. Kız muhtemelen yüzerken yuttuğu sularla beraber
bu yumurtalardan da indirmiş mideye. İşte
bunlardan biri de, milyonda bir görülecek biçimde de olsa, kızın vücudunun
içinde yaşamayı, hatta büyüyüp gelişmeyi başarmış

_________________






Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://tekgruphepsi.niceboard.biz
bilge&gülçin
уєηι üує..χχ))
уєηι üує..χχ))
avatar

Mesaj Sayısı : 37
İsmin ne? : Nilay
Hepsiden hangisi : Gülçin
Rep Gücü :
0 / 1000 / 100

Kayıt tarihi : 30/10/08

MesajKonu: Geri: ahtapot doquran kız   Cuma Ekim 31, 2008 8:59 pm

vay be nasıl şeyler yaşanıyo!!!!!! Shocked :
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
gülçincibeyza
En Gülçin-ji Mod Beyza
En Gülçin-ji Mod Beyza
avatar

Mesaj Sayısı : 80
Yaş : 22
İsmin ne? : beyza
Hepsiden hangisi : Gülçin
Rep Gücü :
20 / 10020 / 100

Kayıt tarihi : 29/09/08

MesajKonu: Geri: ahtapot doquran kız   C.tesi Kas. 01, 2008 11:47 pm

biliodum cnm saol=)

_________________
Artık pek giremeyebilirim cünkü okullar acıldı!!!
(ama girmee calısırım)

Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://seker-hepsi.in-goo.com
ErEn.CiX***şeker...xx
уєηι üує..χχ))
уєηι üує..χχ))
avatar

Mesaj Sayısı : 73
İsmin ne? : sena
Hepsiden hangisi : Eren
Rep Gücü :
0 / 1000 / 100

Kayıt tarihi : 15/11/08

MesajKonu: Geri: ahtapot doquran kız   Paz Kas. 16, 2008 1:18 am

vallla çok şaşırdım yaaaaa
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
 
ahtapot doquran kız
Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
нєρsi ƒαи :: Eğlence :: ѕєявєѕт кüяѕü-
Buraya geçin: